Friday, March 6, 2009

jutawan asb

rupa2 nye byk jugak jutawan asb diluar sana. kaya2 mereka itu. semangat gak dengar cerita simpanan mereka berkepul2. terbakar aku. maka aku pon menyimpan cita-cita yg sama.

aku pon start saving. aku pon nk simpan jugak le. simpan hingga sampai ke satu tahap. financial objective.

untuk hidup yg selasa. aku rasa aku x memerlukan hidup yg kayaraya. bkn ciri2 lifestyle yg aku impikan. aku low profile.

aku tgk cara diorg. bagai2 cara disyorkan. aku pon dah sedia satu pelan yg cantik punya. dh start pada ujung 2008. inspirasi sept. mesti ikut. walaupon senak perut. mula2 mmg susah sikit.

aku perlu menyediakan yg terbaik utk keluarga aku. keluarga yg aku bina ini. legacy aku.

perkenankanlah impian ini ya ALLAH. aku akan berusaha.

No comments:

Post a Comment